Eindpresentatie Kunstvakken

Aanstaande donderdag 28 maart is het weer zover! De kunstvakkenpresentatie van de mavo, met dit keer ook leerlingen die examen doen in dans op de havo. Wederom een primeur en mijlpaal voor onze school! S’middags om 14:40 uur bijt muziek in onze theaterzaal het spits af, gevolgd door de examenvoorstelling van drama: ‘’red velvet’’ en afsluitend rond 15:30 uur de examenvoorstelling dans: Rhythm Reflection! Voor, tijdens en na de voorstelling is er ook de expositie te zien van de examenleerlingen handvaardigheid, tekenen en audiovisuele vormgeving.
's Avonds zijn dezelfde voorstellingen en exposities voor ouders te bewonderen, met in blok 1 om 18:00 uur muziek en drama en blok 2 om 19:30 uur dans!
Is je interesse gewekt en wil je ook komen kijken? Stuur een mail naar info@ssgn.nl

• 28 mrt