Leraar in Nijmegen

Ben je examenleerling en zoek je een uitdaging?
Ben je aan het werk maar overweeg je een carriereswitch?

Denk eens aan het onderwijs. Op deze website vind je alle informatie over een baan als leraar in Nijmegen.

Werken bij @voCampus

Wie werkzaam is bij de SSgN maakt onderdeel uit van stichting @voCampus.

@voCampus maakt zich sterk voor onderscheidend, bereikbaar en toekomstgericht onderwijs voor alle leerlingen in het Rijk van Nijmegen en het Land van Maas en Waal.

Werken bij @voCampus kan op één van onze 14 kleurrijke scholen: Canisius College, Citadel College, Dominicus College, Het Rijks vmbo, Jorismavo, Kandinsky Molenhoek, Kandinsky College Nijmegen, Maaswaal College, Mondial College, NSG Groenewoud, Pax Christi College, Pontem College, SSgN en Stedelijk Gymnasium Nijmegen.

De voordelen

@voCampus biedt al haar medewerkers ruime opleidings- en groeimogelijkheden, uitzicht op een vaste baan na één jaar tijdelijk dienstverband, de keuze om te werken op de school die het beste bij je past, uitstekende startersbegeleiding en veel aandacht voor werkgeluk.

Wil je weten wat er binnen jouw bereik ligt? Kijk dan snel op deze website. Je vindt onze vacatures ook op Meesterbaan