|  Inloggen

AFAS

Via de besloten website van de AFAS (https://48148.afasinsite.nl) heb je 24 uur per dag en 7 dagen per week toegang tot je persoonlijke gegevens. Je kunt hier je declaraties regelen en je loonspecificaties, jaaropgaven en je dossier bekijken. Ook kun je een account aanmaken op FiscFree (rechts onderaan de pagina, o.a. voordelig sporten en fietsenplan). 

Wachtwoord aanmaken en inloggen

Instructie over het inloggen in Insite vind je hier. Inloggen geldt alleen voor medewerkers. Ben je je gegevens kwijt? Die kun je opvragen bij de P&O functionaris van je eigen school. 

Gegevens wijzigen

Je kunt, indien nodig, zelf je adres, telefoonnummer, rekeningnummer of  je burgerlijke staat wijzigen. NB: je ontvangt daarvan geen bevestiging, wel kun je zien dat iets in de workflow zit. Je kunt controleren of de mutatie gelukt is door bij de tab 'ingestuurd' te kijken. Over het algemeen is een wijziging binnen 1 à 2 dagen zichtbaar.

AFAS pocket

Instructie installeren AFAS pocket app op een smartphone,
Informatie voor AFAS pocket app gebruikers i.v.m. update.

@VOcampus werkplaats

Via de Werkplaats kun je je aanmelden voor scholing, cursussen, op-weg-naar-huissessies en nog veel meer. Klik op de button voor het meest actuele aanbod.

Ziek- en betermelden

Ziek melden:
We merken dat collega’s zich regelmatig na half 8 ziek melden. De ziekmelding komt dan door alle drukte vanaf half 8 meestal niet door bij de receptie en de lessen worden daardoor niet (tijdig) uit het rooster gehaald. Dus vriendelijk verzoek om je vóór half 8 bij de receptie telefonisch ziek te melden.  

Hersteld melden:
DOOR DE WEEK: Jij weet het beste wanneer je weer kunt starten, dus laat het de dag vóórdat je weer start voor 12.30 uur even weten aan de receptie en roostermakers (Gijs Jacobs en Pepijn Verschuur).
VOOR NA HET WEEKEND: Afspraak is dat zieken zonder tegenbericht na het weekend automatisch hersteld gemeld worden. Dus ben je ook na het weekend nog afwezig door ziekte, quarantaine of isolatie, geef dit dan op vrijdag expliciet door aan roostermakers en receptie.

Melding ziekteverzuim

Ziekmeldingen van personeel dienen uiterlijk om 7.30 uur bij de receptie te worden gedaan (024-356 39 74). Als er niet wordt opgenomen, spreek dan je boodschap in op het antwoordapparaat.

Melding voor 7.30 uur betekent dat je kunt worden opgenomen in de dagroosterwijziging zodat leerlingen tijdig op de hoogte zijn. Docenten worden geacht om bij ziekte zelf om 7.00 uur de klas waar zij het eerste uur lesgeven te waarschuwen.

Hersteld melden

Wanneer je je lessen weer kunt hervatten moet dit de dag van te voren vóór 12.00 uur gemeld worden bij de receptie. Het mag uiteraard ook eerder, zodra je zicht hebt op je herstel.

Over het weekend heen

Als je vrijdag niet gebeld hebt, gaan wij er van uit dat je maandag weer gewoon aan het werk bent. Meld je dus opnieuw ziek als je niet kunt starten. Dit geldt uiteraard niet voor collega's waarvan bekend is dat ze langdurig met ziekteverlof zullen zijn.

Ziekmelden in de vakantie

Kan telefonisch of via e-mail bij Marcel Janssen en José Derksen.

Onkostendeclaratie

Via Insite kun je onder de button 'declareren'  je onkosten voor vervoer declareren. Helaas is het nog niet mogelijk om overige zaken online te declareren.

Declaratie openbaar vervoer

Klik op de button 'openbaar vervoer' en maak de declaratie aan. Voeg als bijlage je ingescande bus- of treinkaartjes toe, of het transactieoverzicht van je persoonlijke ov-chipkaart.  Op  de vraag over dienstverband zet je een vinkje bij 'hoofddienstverband'. Werk je op meer scholen van de Alliantie, selecteer dan het dienstverband voor de school waarvoor de declaratie geldt. 

Declaratie kilometers auto

Via de button 'auto' kun je dienstreizen met de auto declareren. Voer bij Van en Naar de bestemming in. Google rekent automatisch het aantal kilometers uit. Ook hier geldt dat je het dienstverband voor de juiste school invult.  Je kunt ook meerdere reizen tegelijk indienen via het excelformulier op de site. 

NB: je krijgt geen bevestiging van het indienen van je declaratie. Je kunt controleren of de mutatie gelukt is door de tab 'ingestuurd' te bekijken.

Overige kosten

Je kunt ook kosten voor lunch en avondmaaltijd declareren. Let op, hiervoor geldt een maximumbedrag. Andere kosten die je voor school maakt kun je nog declareren bij de financiële administratie via dit formulier.

Fietsenplan

Nieuw fietsenplan.
Inclusief aanvraagformulier.

Magister

Informatie over Magister voor docenten vind je hier. Inloggen in Magister kan via de button onderaan elke pagina.

ICT-Support

Klik om de QuickSupport software te downloaden.

IP-adres thuis (tbv RDP)

Klik hier om je IP-adres te zien i.v.m. gebruik Magister Desktop (RDP) thuis.

Deze gegevens heb je nodig, zodat ICT (Ivo) ervoor kan zorgen dat vanaf thuis opstarten van Magister via RDP mogelijk wordt.

Ziektekosten 2024

Hier vind je informatie van VGZ en CZ over de collectieve polissen en de nieuwe premietabellen voor 2024

bezoekadres

IJsbeerstraat 12,
6531 PL Nijmegen

postadres

Postbus 31091,
6503 CB Nijmegen

Telefoon

024-356 39 74