Master Theater

Ben jij een echt theaterbeest en wil je het liefst in de spotlights staan? Geef je dan op voor de masterklas theater. Deze klas is echt bedoeld voor leerlingen die zichzelf willen uitdagen in het leren spelen, improviseren en theater maken. Je moet nieuwsgierig zijn naar alle facetten van het theater, jezelf durven te laten zien en open minded zijn. Je moet in staat zijn om goed samen te werken om van elkaar te leren en elkaar te inspireren. Creativiteit en flexibiliteit.

Een presentatie moment is in ieder geval het Voordrachtfestival in De Lindenberg. Tussendoor zullen we zo veel mogelijk te zien zijn bij vieringen in school. We sluiten af met een voorstelling in ons eigen theater. Voor de master theater moet je auditie doen. De opdracht die daarbij hoort krijg je zodra je je opgegeven hebt. De docent bepaalt of de master voor jou geschikt is.

Master Theater 20 juni 2023

Onze Masterclass Theater sloot vandaag het schooljaar af met een presentatie aan de buurkinderen van de basisschool. Groep 4 en 5 van NSV2 kwamen naar de Theaterzaal om ademloos mee te leven met het wel en wee van Roodkapje, een wolf en twee konijnen. Maar ook de wachter met het zwaard, oma en een engelachtig elfje hadden iets te melden.

Een mooie ervaring voor onze masterclassleerlingen en voor de basisscholieren die zomaar op een doordeweekse dag een heuse theatervoorstelling meemaakten.

Afsluiting Master Theater 2023

Master Theater