Decor & Interieur

De masterclass Decor & Interieur is erop gericht om jullie leefomgeving, de SSgN waar je vijf dagen in de week bent, aantrekkelijker te maken. Deze master is een combinatie van tekenen/schilderen en handvaardigheid. Je werkt niet op klein, maar op heel groot formaat. Je werkt tijdens deze plusklas vooral in groepjes of tweetallen aan twee onderdelen.

Decor

We bedenken samen thema’s wat betreft het decor en de versiering voor grote podiumoptredens als de Winterfair en het Zomerfestival. Vlak voor de Kerstvakantie pakken we uit en maken een ontwerp voor het versieren van de hele school. Een groot deel van hetgeen er opgehangen of neergezet gaat worden maken we zelf.

Interieur

Het schoolgebouw kan op veel plaatsen ook wel spannender! Wat dacht je van grote muurschilderingen gemaakt door de leerlingen van de master Decor & Interieur verspreid door de hele school?

Master Decor in actie 2021-2022